tirsdag 2. september 2014

Hei

Hei, ja dette er mitt første innlegg så håper dette går bra :)

Vel på denne lille bloggen min vil jeg legge ut bilder av det jeg lager
på mitt kjøkken bord, siden det er min jobb plass.. :)

Skal prøve så godt jeg kan med å legge ut ting, problemet er jo at jeg har 10 tommel totter.

Vil jo helst gjøre alt på en gang, dermed blir det bare halvferdig..

Men det som blir ferdig legger jeg ut her ;)




Min første mal som jeg laget selv..  

Ja jeg stolt av meg
sjøl her gitt.. hihi :) 



Dette korte laget jeg til min mamma som ble 60 år, er kjempe fornøyd med hvordan slutt resultatet ble..

Her brukte jeg silhouette portrait  til all kutting, er kjempe fornøyd med den maskinen ja..

Eller så brukte jeg:






Svart Bazzill bakgrunn
Glitz, Pretty in pink:

Toile
Roses
Ledger
Music

Bling:

Halv perler
papirdesign roser som jeg brukte litt destress ink på
 

Ingen kommentarer: